www.nahrin.lv  e-veikala llietošdanas noteikumi

1.Vispārriīgie noteikumi

1.1. “Green link” SIA, reģistrācijas numurs 40103992891, adrese Stabu ielā 30, Rīga LV-1011 (turpmāk tekstā – Pakalpojuma sniedzējs) un klients (turpmāk tekstā – Pakalpojuma lietotājs), kurš veic pasūtījumu un identificē sevi (sniedzot savūs personīgos datus), ievietojot pasūtījumu Pakalpojuma sniedzēja tīmekļa vietnē www.nahrin.lv (turpmāk tekstā – E-veikals), noslēdza šo līgumu (“Līgums”).

1.2. E-veikals ir Pakalpojuma sniedzēja izveidotais interneta veikals, caur kuru preces tiek pārdotas Pakalpojuma lietotājam.

1.3. Līguma noteikumi Pakalpojuma lietotājam ir pieejami tiešsaistes iepirkšanās vidē latviešu, krievu un lietuviešu valodās, un, veicot pasūtījumu, Pakalpojuma lietotājam ir iespēja saglabāt līguma tekstu PDF formātā.

1.4. Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības vienpusēji mainīt līguma noteikumus, bez pienākuma paziņot par to pakalpojuma lietotājam. Tādā gadījumā uz Pakalpojuma lietotāju attiecas Līguma noteikumi, kas ir spēkā līguma noslēgšanas brīdī.

2.Produkti un pasūtījuma veikšana

2.1. E-veikalā piedāvātie produkti tiek pārdoti gan fiziskām, gan juridiskām personām.

2.2. Preču attēli e-veikalā ir domāti tikai ilustratīviem nolūkiem. Produktu apraksti E-veikalā var nebūt izsmeļoši, un tajos var būt nejaušas kļūdas.

2.3. E-veikalā tiek parādīta informācija par to, vai e-veikalā piedāvātie produkti ir noliktavā. Tehnisku iemeslu dēļ e-veikalā piedāvāto produktu pieejamība var nebūt precīza.

2.4. Ja pēc pasūtījuma veikšanas atklājas, ka prece nav pieejama un pasūtījumu nav iespējams izpildīt, Pakalpojuma sniedzējs nekavējoties sazinās ar Pakalpojuma lietotāju un piedāvā jaunu iespējamo piegādes laiku vai aizstāšanu ar līdzvērtīgu produktu ar tādu pašu cenu un kvalitāti, vai naudas atmaksu. Pakalpojuma lietotājam nauda tiek atmaksāta nekavējoties, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas.

2.5. Lai veiktu pasūtījumu, Pakalpojuma lietotājs E-veikalā izvēlas vēlamo preci un pievieno to iepirkumu grozam, noklikšķinot uz saites “PIEVIENOT GROZAM”. Kad Pakalpojuma lietotājs ir beidzis produktu izvēli, iepirkumu grozā noklikšķiniet uz saites “NOFORMĒT PIRKUMU”, lai turpinātu veikt pasūtījumu. Pēc tam Pakalpojuma lietotājs varēs izvēlēties veikt pasūtījumu kā iepriekš reģistrēts vai nereģistrēts Pakalpojuma lietotājs, kā rezultātā Pakalpojuma lietotājs tiks novirzīts uz pasūtījuma ievadīšanas lapu. Pēc tam Pakalpojuma lietotājs apņemas ievadīt informāciju, kas nepieciešama pasūtījuma noformēšanai (uzvārds, vārds, kontaktpersonas tālruņa numurs, e-pasta adrese, piegādes adrese, pasta kods, piegādes veids). Lai turpinātu pasūtīšanas procesu, Pakalpojuma lietotājam ir jānoklikšķina uz saites “TURPINĀT”, tādā gadījumā E-veikala sistēma uzrādīs visu pasūtījuma pieteikumu, lai to pārbaudītu un nepieciešamības gadījumā labotu iespējamās ievades kļūdas, balstoties uz Pakalpojuma lietotāja ievadītajiem datiem. Ja parādītā informācija ir pareiza, Pakalpojuma lietotājam ir jānoklikšķina uz saites “APSTIPRINĀT PASŪTĪJUMU”, lai apstiprinātu un iesniegtu pasūtījumu. Pēc Pakalpojuma lietotāja pasūtījuma veikšanas E-veikals Pakalpojuma lietotāju novirza uz pasūtījuma apmaksas lapu, kurā Pakalpojuma lietotājs var izvēlēties piemērotu maksājuma veidu un Pakalpojuma lietotājam ir jāpiekrīt maksājuma noteikumiem. Pēc pasūtījuma apmaksas veikšanass Pakalpojumu sniedzējs nekavējoties pa e-pastu apstiprina pasūtījuma saņemšanu.

2.6. Pakalpojuma lietotājs, veicot pasūtījumu apņemas sniegt precīzus datus.

2.7. Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pakalpojuma lietotājs ir apstiprinājis pasūtījumu un pārsūtījis to Pakalpojumu sniedzējam (līguma stāšanās spēkā).

2.8. Pasūtījums tiek pieņemts izpildei, kad Pakalpojuma lietotājs ir nosūtījis Pakalpojumu sniedzējam pasūtījumu caur e-veikala sistēmu un par pasūtījumu samaksātā summa ir ieskaitīta Pakalpojumu sniedzēja bankas kontā.

2.9. Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības atcelt pasūtījumu un atkāpties no līguma izpildes, ja Pakalpojuma lietotājs 5 dienu laikā nav samaksājis pasūtījuma pirkuma summu.

3. Apmaksas veidi, cenas un nodokļi

3.1. Par e-veikala pasūtītajiem produktiem var norēķināties ar:

3.1.1. kredītkarte (e-veikalā tiek pieņemti Visa un Mastercard kredītkaršu maksājumi);

3.1.2. izmantojot internetbanku (E-veikalā var izmantot Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Danske Bank banku tiešsaites);

3.2. Visas cenas, kas tiek parādītas e-veikalā, ir uzrādītas eiro un ar PVN (pievienotās vērtības nodoklis).

3.3. Pakalpojumu sniedzējam ir tiesības jebkurā laikā mainīt E-veikalā uzrādītās cenas. Ja pēc Pakalpojuma lietotāja pasūtījuma veikšanas un apmaksas E-veikalā ir mainītas cenas, Pakalpojuma sniedzējs apņemas piegādāt Pakalpojuma lietotājam atbilstošās preces par cenām, kas bija spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī. Pakalpojuma lietotājam nav tiesību pieprasīt cenu starpību.

3.4. Ja Pakalpojuma lietotājs pasūta preci E-veikala un pasūtījums ir jāpiegādā ārpus Latvijas, tas ir starptautiskais pasūtījums. Tādā gadījumā maksa par piegādi būs atškirīga no e-vekalā noteiktām piegādes izmaksām un būs aprēķināta atsevišķi, atkarībā no pasūtījuma piegādes adreses. Kā arī, saņemot pasūtījumu, Pakalpojuma lietotāja valstī uz šiem produktiem var tikt piemērotas muitas nodevas un citi nodokļi kurus pilnībā apņemās segt Pakalpojuma lietotājs.  Pakalpojuma sneidzējs nenes atbildību par papildus izmaksām kuras radušās vai var rasties Pakalpujuma lietotāja valstī.

4. Piegādes noteikumi

4.1. Pakalpojuma lietotājam ir tiesības izvēlēties vienu no trim pasūtījuma piegādes veidiem:

4.1.1. Pasūtījums tiks piegādāts Pakalpojuma lietotāja norādītaja adresē Latvijas Republikā, Lietuvas Republikā, izmantojot DPD vai Venipak kurjerpasta pakalpojumu.

4.1.2. Pasūtījums tiks piegādāts uz vienu no e-vaikalā norādītajām DPD “paku bodēm” Latvijas Republikā, Lietuvas Republikā ko izvēlējies Pakalpojuma pietotājs.

4.2. Pakalpojuma lietotājs pats izņems pasūtījumu (Pakalpojuma sniedzēja darba laikā) Pakalpojumu sniedzēja atrašanās vietā Stabu ielā 30, Rīgā LV-1011.

4.3. Ja Pakalpojuma lietotājs ir izvēlējies pats izņemt pasūtījumu Pakalpojuma sniedzēja atrašanās vietā, Pakalpojuma lietotājs (2 darba dienu laikā pēc naudas, kas samaksāta par pasūtījumu, saņemšanas Pakalpojuma sniedzēja bankas kontā) pa tālruni vai e-pastu tiks informēts, ka Pakalpojuma lietotāja pasūtītie produkti ir gatavi saņemšanai. Pasūtījums tiks nodots Pakalpojuma lietotājam uzrādot personu apliecinošu dokumentu, personai, kas norādīta pasūtījumā. Produkta nodošana trešajām personām notiek tikai ar pušu iepriekšējo vienošanos rakstiskā formā.

5. Atteikšanās no pasūtījuma

5.1. Ja Pakalpojuma lietotājs vēlas atkāpties no līguma pēc pasūtījuma veikšanas un pirms pasūtījuma izpildes no Pakalpojuma sniedzēja puses, Pakalpojuma lietotājs apņemas nekavējoties par to paziņot Pakalpojuma sniedzējam, nosūtot e-pastu uz info@nahrin.lv. Paziņojumā jāiekļauj pasūtījuma numurs un Pakalpojuma lietotāja kontaktinformācija (vārds, uzvārds, kontakttālruņa numurs, Pakalpujuma lietotāja bankas konta numurs no kuri bija veikta samaksa par pasūtījumu).

5.2. Ja atteikuma pieteikums nonāk pie Pakalpojumu sniedzēja pēc tam, kad Pakalpojuma sniedzējs ir izpildījis pasūtījumu, atteikuma pieteikums tiek noraidīts.

5.3. Pēc Pakalpojuma lietotāja paziņojuma par atteikšanos no pasūtījuma saņemšanas Pakalpojuma sniedzējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā atmaksā Pakalpojuma lietotājam par pasūtījumu samaksāto summu. Pakalpojuma lietotāja samaksātā summa tiek pārskaitīta uz to pašu norēķinu kontu, no kura to saņēma Pakalpojuma sniedzējs.

6. Pakalpujuma lietotāja (patērētāja) “14 dienu atteikuma tiesības”. Distances līguma lausšana.

6.1. Līgumiem, kas ar Pakalpujuma lietotāju tiek noslēgti e-veikalā (distances līgums), attiecas 14 dienu atteikuma tiesības. Termiņš sākas no dienas, kad pasūtījums tiek piegādāts Pakalpojuma lietotājam. E-veikalā Pakalpujuma lietotājs (patērētājs) ir fiziska persona, kas E-veikalā ir iegādājusies preces vai pakalpojumus, kas nav saistīti ar viņa uzņēmējdarbību vai profesiju.

6.2. Lai atteiktos no pasūtījuma saņemšanas, Pakalpojuma lietotājs apņemas nekavējoties par to paziņot Pakalpojuma sniedzējam, nosūtot paziņojumu uz info@nahrin.lv. Paziņojumā jānorāda pasūtījuma numurs un Pakalpojuma lietotāja kontaktinformācija (vārds, uzvārds, kontakttālruņa numurs, Pakalpujuma lietotāja bankas konta numurs no kuri bija veikta samaksa par pasūtījumu).

6.3. Pēc tam, kad Pakalpojuma lietotājs ir saņēmis atbildi no Pakalpojuma sniedzēja pasūtījums Pakalpojuma lietotājam nekavējoties, bet ne vēlāk kā 24 stundu laikā jānosūta uz Pakalpojuma sniedzēja adresi.

6.4. Atgrieztajai precei nbedrīkst būt bojātai, tai jābūt aizzīmogotai oriģinālajā iepakojumā un nelietotai. Nedrīkst atgriezt atvērtus, lietotus, bojātus, bez originālā iepakojuma produktus.

6.5. Patērētāja 14 dienu atteikuma tiesības neattiecas arī uz līgumiem, kuru priekšmets ir:

6.5.1. tāda produkta atgriešana, kurš var ātri sabojāties vai tam ir īss deriīguma termiņš;

6.5.2. tāda aizzīmogota produkta atgriešana, kuru nevar atgriezt veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ, kā rī produkts kurš pēc piegādes tiek atvērts.

6.6. Pēc līguma laušanas Pakalpojuma lietotājam samaksātā summa tiek atmaksāta nekavējoties, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc no dienas kad Pakalpojuma lietotājs ir atgriezis nopirkto preci Pakalpojumu sniedzējam. Piegādes maksa par pasūtījumu netiek atmaksāta vai atlīdzināta. Atmaksājamā summa Pakalpojuma lietotāja tiek pārskaitīta uz to pašu norēķinu kontu, no kura to saņēma Pakalpojuma sniedzējs.

6.7. Gadījumā ja saņemtā prece neatbilst Pakalpojuma lietotāja pasūtījumam Pakalpojuma sniedzējs apņemas segt atgrizto preču transp[orta izmaksas bet ne vairāk kā 10,00 euro.

6.8. Ja pēc preces atgriešanas izrādās, ka precei piemīt vismaz viena pazīmē kas mīnēta šī līguma punktā 6.4., nauda Pakalpojuma lietotājam netiks atmaksāta un atgriztā prece paliks Pakalpojuma sniedzējam vai tiks atpakaļ atgriezta Pakalpojuma lietotājam. Tādā gadījumā visas Izmaksas par produkta glabāšanu vai atgriešanu Pakalpojuma lietotājam sedz Pakalpojuma lietotājs.

7. Sūdzību iesniegšanas un izskatīšanas kārtība.

7.1. Visas sūdzības saistītās ar saņemto produktu vai pakalpojumu kvalitāti jāiesniedz tikai rakstiski.

7.2. Sūdzība jāiesniedz ne vēlāk ka 72.stundu laikā no pasūtījuma piegādes brīža.

7.3. Sūdzībā obligāti jānortāda pasūtījuma numurs un jāiekļaj rēķins, ko Pakalpojuma sniedzējs ir izrakstījis Pakalpojuma lietotājam.

7.4. Sūdzības jānosūta uz adresi: info@nahrin.lv latviešu vai angļu valodā ar pēc iespējas skaidrāku produkta defekta(u) aprakstu. Sūdzībā jānorāda pasūtījuma numurs un jāietver Pakalpojuma lietotāja kontaktinformācija (vārds, uzvārds, kontakttālruņa numurs, Pakalpujuma lietotāja bankas konta numurs no kuri bija veikta samaksa par pasūtījumu) un rēķina kopija, ko Pakalpojuma sniedzējs ir izrakstījisPakalpojuma lietotājam.

7.5. Pakalpojumu sniedzējs nav atbildīgs par šādiem defektiem:

7.5.1. Defekti, kas radušies produktam(tiem) Pakalpojuma lietotāja nejaušās vai apzinātās rīcības rezultātā;

7.5.2. Defektiem, kas radušies produkta uzglabāšanas vai lietošanas instrukcijas neievērošanas dēļ;

7.5.3. Defektiem, kas radušies, lietojot produktu(s) apstākļos, kas nav paredzēti šim mērķim.

7.6.  Pakalpojuma lietotāja sūdzība netiek apmierināta, ja Pakalpojuma sniedzējs pierāda, ka Produkta trūkumus ir radies Pakalpojuma lietotāja vainas dēļ.

7.7. Ja tiek konstatēts, ka bojātam produktam ir defekts, kas nav attiecināms uz Pakalpojuma lietotāju, produkts tiek aizstāts. Ja Produkta nomaiņa nav iespējama, Pakalpojuma lietotājam tiek atmaksāta Produkta pirkuma cena.

8. Personas dati un to izmantošana

8.1. Piekrītot līguma noteikumiem, veicot pasūtījumu Pakalpojuma lietotājs dod skaidru un apzinātu piekrišanu Pakalpojumu sniedzējam viņu personas datu izmantošanai un apstrādei.

8.2. Veicot pasūtījumu vai reģistrējot lietotāja kontu E-veikalā, Pakalpojuma lietotāja ievadītie un Pakalpojuma sniedzējam zināmie Pakalpojuma lietotāja personas dati tiek ierakstīti Klientu reģistrā un izmantoti, lai Pakalpojuma lietotājam nodrošinātu pārdošanas pakalpojumu un piegādātu pasūtītos produktus.

8.3. Šifrēts datu pārraides kanāls ar bankām nodrošina Pakalpojuma lietotāja personas datu un bankas rekvizītu drošību. Pakalpojuma sniedzēja ievadītie maksājumu karšu dati un paroles nav redzami un netiek saglabāti.

8.4. Personas datu avots ir klientu attiecību veidošanās, veicot pasūtījumu E-veikalā.

8.5. Reģistrējamajos personas datos ietilpst informācija par Pakalpojuma lietotāja pasūtījumu – uzvārds, vārds, adrese (iela, māja, mājas numurs, dzīvokļa numurs, pilsēta, pasta indekss), telefona numurs, dzimšanas gads, piegādes veids, ivēlētais maksājuma veids, e-veikala pieņemtie vai nosūtītie uz e-pasta adresi brīvā formā teksta komentāri.

8.6. Personas datus apstrādā Green Link SIA, reģistrācijas numurs  40103992891, adrese Stabu iela 30, Rīga LV-1011.

8.7. Pakalpojumu lietotāja personas dati, kas nepieciešami pasūtījuma piegādei Pakalpojuma lietotājam, Pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgsd nodot piegādes pakalpojuma sniedzējam.

8.8. Personas datu aizsardzību garantē visi tiesiskie aizsardzības pasākumi.

8.9. Pakalpojumu sniedzējs apņemās nenodot Pakalpojuma lietotāja personas datus nepiederošām personām.

8.10. Pakalpojuma sniedzējs ir tiesības nodot personas datus par Pakalpojuma lietotāju personām, kurām ir likumīgas tiesības tos pieprasīt, un apstrādāt.

8.11. Pakalpojuma lietotājam ir tiesības pārbaudīt savus personas datus, kas attiecas uz viņu, kā arī grozīt vai pieprasīt viņa personas datu izņemšanu no reģistra.

8.12. Piekrītot līguma noteikumiem, Pakalpojuma lietotājs dod skaidru un apzinātu piekrišanu nosūtīt pasūtījuma apstiprinājumu uz e-pasta adresi, kas ievadīta, veicot pasūtījumu, un Pakalpojuma sniedzēja pārdošanas piedāvājumus uz e-pasta adresi, kas ievadīta, veicot pasūtījumu.

8.13. Izmantojot Pakalpojumu, Pakalpojuma lietotājs piešķir tiesības uz sava datora glabāt sīkdatnes, kas ļauj Pakalpojuma sniedzējam analizēt e-veikala lietošanas statistiku un nodrošināt ērtāku e-veikala pārvaldīšanu. Ar plašāku informāciju par sīkdatnēm un to izdzēšanu var iepazīties vietnē: https://www.consilium.europa.eu/lv/about-site/cookies/

9. Pušu atbildība un strīdu izšķiršana

9.1. Pakalpojumu sniedzējs ir pilnībā atbildīgs par visiem piegādāta produkta ražošanas defektiem vai citiem trūkumie, kas bija produkta piegādes brīdī Pakalpojuma lietotājam.

9.2. Pakalpojumu sniedzējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies Pakalpojuma lietotājam nepareizi lietojot vai glabājot saņemtos produktus.

9.3. Pakalpojuma sniedzējs nav atbildīgs par pasūtījuma neizpildi vai jebkādām tā sekām, kas radušās nepareizo iesnigto datu dēļ, kurus Pakalpojuma lietotājs sniedza veicot pasūtījumu.

9.4. Pakalpojuma lietotājs apņemas izmantot E-veikala pakalpojumu tikai saskaņā ar LR likumos un normatīvajos aktos norādīto kārtību un balstoties tikai uz labo gribu.

9.5. Pakalpojuma lietotājs ir atbildīgs par visiem izdevumiem, kas viņam radušies saistībā ar E-veikala pakalpojumu izmantošanu.

9.6. Pakalpojuma lietotājs ir pilnībā atbildīgs par jebkādu kaitējumu Pakalpojumu sniedzējam, citiem Pakalpojumu lietotājiem vai trešajām personām, kas rodas, izmantojot E-veikalu, pārkāpjot sī līguma noteikumus, LR likumus un normatīvaos aktus un rīkojoties balstoties ne uz labo gribu. Strīdi, kas izriet no līguma starp Pakalpojuma lietotāju un Pakalpojumu sniedzēju, tiek risināti saskaņā ar Latvijas Republikas spēkā esošajiem likumiem un ormatīvajiem aktiem.

9.7. Ja vienošanās netiek panākta, strīdu izšķir Latvijas Republikas tiesa saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem tiesību un normatīvajiem aktiem.

10. Lietošanas noteikumi

10.1. Pakalpojuma lietotājam ir pienākums iepazīties ar šī līguma noteikumiem.

10.2. Veicot pasūtījumu, atzīmējot izvēles rūtiņu “Es piekrītu WWW.NAHRIN.LV e-veikala noteikumiem”, Pakalpojuma lietotājs apliecina, ka ir iepazinies, sapratis un piekrīt šī Līguma noteikumiem.