Distances līgums

Pārdevējs: SIA Green Link, Reģistrācijas Nr. 40103992891, juridiskā adrese: Rīga, Stabu iela 30 k-2 - 55, LV-1011, Latvija. Vietne: www.nahrin.lv. E-pasts: info@nahrin.lv. Preces: specializēta matu kosmētika un aksesuāri. Preces: uztura bagātinātāji, pārtika, kosmētika.

Šie noteikumi (turpmāk "Noteikumi") ir preču un pakalpojumu pirkuma līguma neatņemama sastāvdaļa un nosaka Pārdevēja un Pircēja tiesības, pienākumus, piegādes un samaksas nosacĭjumus, atgriešanas un atteikuma tērzības, kā arī strīdu risināšanas kartību. Līgums stājas spēkā brīdī, kad Pircējs vietnē apstiprina pasūtījumu un atzīmē lauciņu "Piekrītu lietošanas noteikumiem".

Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī mainīt Noteikumus un/vai cenas, publicējot izmaiņas vietnē.

Piegādes un apmaksas nosacījumi

Klients var izvēlēties vienu no piegādes veidiem:
- Omniva/DPD/Itella pakomāti visa Latvijā: cena 3,99 € (iesk. PVN 21%)
- Kurjera piegāde visa Latvijā: cena 6,00 € (iesk. PVN 21%)
- Saņemšana klātienē, Stabu ielā 30: bezmaksas
- Bezmaksas piegāde pirkumiem sākot no 50,00 €

Preces tiek piegādātas 1-5 darba dienu laikā pēc maksājuma saņemšanas un apstiprinājuma nosūtīšanas (parasti piegāde notiek 1-2 darba dienu laikā).

Pasūtījuma apmaksas veidi:
- Ar bankas karti
- Ar internetbanku
- Ar pārskaitījumu pēc rēķina saņemšanas

Atteikuma tiesības un preču atgriešana

Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no preces. Atteikuma veidlapa pieejama pēc pieprasījuma, rakstot uz info@nahrin.lv un detalizēti paskaidrojot atteikuma iemeslus.

Preces jāatgriež pilnā komplektā, neskartā un nesabojātā iepakojumā uz adresi:
Rīga, Stabu iela 30 k-2 - 55, LV-1011. Atgriešanas izmaksas sedz Pircējs.
Nauda tiek atmaksāta 14 dienu laikā, izmantojot tādu pašu maksājuma veidu, kāds tika izmantots.

Pārdevējam ir tiesības aizturēt naudas atgriešanas maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces, no kurām Pircējs vēlas atteikties.

Atteikuma tiesības nevar izmantot:
- Ja prece ir lietota vai bojāta;
- Ja iegādātas Preces, kas ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas (higiēnas preces, kosmētika);
- Ja iegādāti uztura bagātinātāji, bezrecepšu zāles un medicīnas preces, kuriem nepieciešami noteikti uzglabāšanas apstākļi (mitruma, gaismas, temperatūras u.c. ierobežojumi);
- Ja Pircējs atvēris Preces iepakojumu vai, ja iepakojums vai Preces ir bojātas.

Strīdu risināšana

Visus strīdus, kas radīsies starp Klientu un Pārdevēju, vai kas radīsies saistībā ar Preču pirkumiem, Puses centīsies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā ar mērķi panākt abpusēji izdevīgu un pieņemamu risinājumu.

Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās LR tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus.

Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi info@nahrin.lv rakstveidā, nosūtot uz adresi Rīga, Stabu iela 30 k-2 - 55, LV-1011. Sūdzība tiks izskatīta 7 (septiņu) darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienās, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze